tiistai 18. maaliskuuta 2014

Suunnitelma

Sellainen olisi hyvä olla aina! Suinpäin ryntäilylläkin saa tiettyyn pisteeseen asti tuloksia, mutta nyt minä ajattelin suunnitella.

Tiukalla aiemmin mainitsemallani linjalla niin pitkään kuin nuppi kestää, näin suunnitelmani etenee. Olen tehnyt tämän saman remontin kerran aikaisemminkin mooonta vuotta sitten. Silloin jaksoin viisi viikkoa putkeen ilman herkkuja ja etten ihan hajoaisi niin otin sen viiden viikon jälkeen käyttööni herkkupäivän. Minun elämässäni se on aina lauantaisin. Johtuen muuten siitä, että meidän perhe reissaa autolla aika usein lapseni mummolaan, mummilaan ym. Lähdöt on pääsääntöisesti perjantaisin joten hyvää herkutteluaikaa menee hukkaan autossa istumalla. Ihan nou nou. Siispä lauantai!

Mutta, eihän sitä elämäntaparemonttia voi rajata pelkästään ruokavalioon. Entäs sitten se liikunta?

Opiskelin lähihoitajaksi ennen äitiyslomalle jäämistä ja koulussa tuli tehtyä oman elämän aarrekartta. Kartassani on erilaisia kuvia mielenkiinnon kohteista ja unelmistani. Juoksuharrastus oli yksi niistä. Yhdessä vaiheessa kävin juoksemassa viikottain. Melkein sain 10km rajankin rikottua. Sitten se vain jäi, mutta ei onneksi unohtunut kokonaan. Liikuntamuoto josta spinningin lisäksi pidän erityisen paljon. Suunnitelmaan voisi lisätä kohdan; kokeile välillä vaunuhölkkää kävelyn sijasta.

Minun karttani. Osan näistä olen saanut jo elämääni, osa vielä odottaa oikeaa hetkeä.

Miltä sinun aarrekarttasi näyttäisi? Entä voisiko aarrekartan täyttää lempiruuilla tai herkuilla?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti