keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

10 asiaa joista en pidä itsessäni

Tein aiemmin 10 kohdan listan asioista joista pidän itsessäni. Rupesin pohtimaan, että pitäisikö tehdä myös päinvastoin samanmoinen..

1. Väitteleminen on vaikeaa koska itken herkästi ja se hävettää.

2. En aina tiedä mikä on minun omaa persoonaani ja mikä on joltain toiselta henkilöltä lainattu ele, sanonta, toimintapa..

3. Minun on usein vaikea olla ylpeä omista saavutuksistani tai saada ylpeyden tunnetta kantamaan.

4. Osaan vähän kaikennäköistä, mutta en mitään täydellisesti.

5. Minulla on pömppömaha ja jenkkakahvat.

6. Jos joku tuttu ihminen kaatuu tai tapahtuu ym pieni tapaturma minulta pääsee ensimmäisenä naurun tyrskähdys. En ymmärrä miksi :[

7. Olen huono säästämään rahaa.

8. Tulkitsen liikaa muiden tekemisiä tai tekemättä jättämiä asioita.

9. Olen epävarma ja herkästi rullaan itseni kuoreen.

10. Minulla on lyhyt kaula.

Ei tämäkään lista helppo ollut.. Joutui kaivelemaan oikein. Oliko tästä hyötyä? Tunteiden sanottamisesta ja minäkuvan maalaamisesta on varmaan aina hyötyä tavalla tai toisella. Ajatukset virtaavat herkästi suuntaan tai toiseen sen kummemmin niihin puuttumatta. Ajatuksista sanoiksi, sanoista teoiksi, tekojen kautta paremmaksi ihmiseksi? Siinäpä vasta tavoitetta kerrakseen..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti