tiistai 1. huhtikuuta 2014

Shoppailua

Minä ostin tänään korkokengät!

Aihetta on syytä ihmetellä. Olen viimeksi kävellyt matalilla koroilla viime syksynä oman lapseni nimenantojuhlissa. Korkeilla koroilla ehkä pari vuotta sitten. Koulussa tassuttelin lenkkarit tai tennarit jalassa. Kesäisin käytän sandaaleja tai ihania nahkaisia vihreitä ballerinoja mitkä muuten ovat kohta tiensä päässä :[

Korkkarit on siis tosi harvoin jalassa ja oikeastaan vain siksi, että olen niiiiiin mukavuuden haluinen. Noh, tänään sitten tuli ihan hullu tarve saada uudet kengät. Onneksi sentään oli syy! Menen lauantaina ystävän syntymäpäiviä juhlimaan ja pyöreitä kun täytetään niin vetimet on itselläkin hyvä olla kuosissa. Ja muutenkin, nyt kun turvotus on laskenut ja paino hieman alempana niin itsetuntonikin antaa minun pukea jotain koreampaa päälle ilman, että peilikuvalle tarvitsisi irvistää.


Olen rakastunut uusiin kenkiini. Olen nyt myös ehkä lopullisesti tajunnut sen, että kengänkokoni on 39 eikä 38 tai varsinkaan 37.. Mikä siinä on, että pitää yrittää survoa liian pientä monoa jalkaan?? Ostin myös päkiäpehmusteet, ihan varmasti nimittäin kinkkaan näillä kotiin pari tuntia seistyäni. Saa nähdä miten tanssilattialla liikkeet etenee. Ehkä pitää lakata varpaankynnet siltä varalta, että korkkarit lentävät nurkkaan.

Olen myös aina ollut vakuuttunut siitä ettei pillifarkut sovi minulle. Silti omistan nykyään niitä enemmän kuin suoralahkeisia tai alaspäin leveneviä housuja. Ja tänään minä kuitenkin taas ostin uudet pillifarkut ja ne näyttää kyllä onneksi aika hyviltä uusien korkkareiden kanssa. 

Toivottavasti tämä tunne kestää vielä viikonloppuun asti.. :]



2 kommenttia:

  1. Minulla oli sama homma pillifarkkujen kanssa, mutta ei kaupoista löydy muita niin niihin on ollut pakko tottua. Ja nyt en osaisi enää kuvitella muita farkkuja jalkaani :) T

    VastaaPoista
  2. Toi on muuten niin totta! Seppälästä olen yhdet ihan kivat suorat farkut löytänyt, mutta muuten jos ei itseään ihan kipeäksi halua maksaa niin pillifarkkuihin on tyytyminen.. Mutta ihan mukavathan ne on kun löytää itselle istuvan mallin :)

    VastaaPoista